Startup Szerda - Árazás és válságkezelés

Októberi Startup Szerdánk összefoglalója
Farkas Anett
Online kommunikáció - StartITup Győr

 A marketingpolitika legelemibb egysége az árazási stratégia. Ha jó árakat határozol meg, akkor nagyobb eséllyel vészelheted át a válságosabb időket… és bizony a gazdaságban új szakasz kezdődik. 🌏💡

De milyen egy jó árajánlat? Hogyan is árazzunk a nehéz időkben? Ha a válság utolér minket, mit tehetünk? 💸

Az októberi Startup Szerdánkon egy nagyon releváns és meghatározó témát boncolgattunk: az árazást és a válságkezelést. 🚀

Előadóink:

–Prohászka Andrea- Tutti CEO

–Filep Szilvia

–Molnár Tamás – Ibookr

–Weiser István

Előadóink közül elsőként Prohászka Andreát hallgathattuk meg, akit Az értékteremtés vágya, “az ember alkotni született” vezérelv vitte előre a sikerútján a 100%-ig magyar tulajdonban lévő, 2021-ben már 6 milliárd forint éves árbevételű Tutti Kft. vezetőségét és munkatársait az elmúlt évtizedeken át. A céget Prohászka Ottó – Andrea édesapja – vezetésével négyen alapították 1986-ban. Óriási hitük, a szorgalmas munka, a korrekt üzleti magatartás, a kitartás, a kis lépések taktikája, a józan paraszti ész uralma, a nyereség visszaforgatása a cégbe, hosszú távon kifizetődőnek bizonyult, erről mesélt nekünk bővebben.

Második előadónk Filep Szilvia volt, aki márkaépítési és üzletfejlesztési szakértő, coworking specialista, a FreelancerBlog alapítója és szerzője. Szilvia arról mesélt nekünk, milyen is a jó árajánlat. Felhívta a figyelmünket arra, hogy érdemes tételesen mindig leírnunk az ügyfélnek, mit is tartalmaz pontosan az árazásunk. Mindig kínáljunk több opciót, akár csomagokban is gondolkozhatunk, a vásárlóinkat/ügyfeleinket ezzel is ösztönözhetjük, hogy minket válasszanak. Emellett pedig kihangsúlyozta, hogy esztétikusan, emailen keresztül küldjük ki az árajánlatunkat, a minőséget ezzel könnyen meghatározhatjuk.

A sort Molnár Tamás folytatta, aki egy áremelés témáját mesélte el nekünk. Tamás az IbookR könyvelő startupot képviselte. Mivel ők is startupként működnek, nekik is szükségük van könyvelőre, akik 300%-kal növelték meg a költségeiket, így nem maradt más választásuk, nekik is újra kellett magukat árazni. Teljesen egyedileg, specifikusan vizsgálták meg az összes partnerüket, ami még inkább előre segítette őket az inflációs helyzetbenis, hiszen olyan automatizációkat vezettek be, amik időhatékonyan segítette a munkájukat.

Ezután Weiser István vette át a szót, aki több mint 20 éve foglalkozik stratégiai kommunikációval. Szakterülete a Termékteremtés, ami azt jelenti, hogy hogyan lehet létrehozni egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni. István rekordidő alatt csinál vállalkozásokból piacvezetőt. Rengeteg gyakorlati tanácsot kaptunk tőle, például hogyan is írjuk ki a webáruházunkba az árakat, mi az, amivel jobban megnyerhetjük a leendő vásárlóinkat.

Ha felkeltette érdeklődésedet az esemény, de nem tudtál részt venni rajta, online streamünk itt elérhető!

Támogatók 🙏🏻

Az esemény kiemelt támogatója az Ibookr, és a Generali. Az eseménytovábbi partnere a Start it @K&H.